lørdag 13. desember 2008

Alma 3 år!

I dag har vi feiret Alma sin 3-årsdag. Jeg fortalte Alma at i dag var det 3 år siden hun kom ut av min mage. Så ble hun ett år, så ble hun to, og nå fylte hun tre år. Alma svarte at "nå er jeg gammal!":) Vi hadde bløtkokte egg  og lussekatter til frokost, etter åpning av pakker selvfølgelig. Alma fikk malesaker, leire, rytmeegg, spill, barnebestikk, singsang og klær. Det aller mest populære var emballasjen til barnebetikket, en grønn matboks med troll på.. Mormor og morfar var på besøk hos oss i dag, og vi spiste kylling med poteter og purre, og jordbæris til dessert. Alma hadde ballonger og løp rundt i stua hele ettermiddagen. Mormor fikk leke med leiren sammen med Alma, og morfar fikk lese en skummel Albert-bok. I morgen er det barnebursdag med barna i gata vår!



5 kommentarer:

sigrid sa...

Jasså du, Tine og ikke Q-meieriene?

:(

Håper dagen var fin!!!

Anonym sa...

Gratulerer til Alma! Håper dagen i dag også blir fin. Er dere friske igjen, her har jeg fått omgangssyke.

Klem Tea

Gro Koppen sa...

Sigrid: Det er bare Tine som har julenisser på melkekartongene, derav valget. Vi koste oss masse på dagen:)

Tea: Fin bursdag i dag også, men Alma ble helt utslitt. Sovnet klokka syv i kveld.. Omgangssyke også! Stakkars dere.. Du må si i fra om det blir for slitsomt med besøk til fredag altså.. God bedring from all of us to all of you:)

Janne sa...

Gratulerer med dagen til Alma! Ikke verst å ha bursdag på Lucia-dagen :-)

Bestilling mottatt, forøvrig. Tusen takk! Sender ting&tang med Frankie-far i morgen.

Janne sa...

Tusen takk for den fine gaven! Den er fotografert og skal på bloggen min når jeg bare får summet meg..
:-)