fredag 19. desember 2008

Gro 30 år!

I dag fyller jeg 30 år, en helt perfekt alder! Vi har hatt besøk av Sturla sin mamma et par dager, så vi hadde jo bursdagsbesøk helt fra morgenen av. Koselig å være 5 mennesker i huset! Alma delte ut gaver, og hjalp til å pakke opp. Jeg fikk masse fint i dag, sybøker, fødselsdagsbok og såpe fra Jan, Ragnhild og Lovise, lysestaker fra Alma og Maren, veske, ipod og blomster fra Sturla. Tusen takk alle sammen!

Bursdagslunsjen fikk jeg servert hos Tea på Alværn, alltid like god mat.. Hjemmebakte brød og rundstykker, laks og eggerøre, og veldig god julete! Og verdens beste Kvæfjordkake:) Kristine og Tine var også på besøk, det har vært så koselig å bli kjent med dere alle sammen nå i høst. Jeg er kjempetakknemmlig for at dere har inkludert meg i deres alternative barselgruppe, og jeg håper at vi kan fortsette å holde kontakten også etter at vi begynner å jobbe igjen. Jeg har blitt veldig glad i dere! 

Maren har blitt veldig glad i grøt og fikk en stor porsjon hos Tea i dag. Kristine har tatt disse bursdagsbildene.



1 kommentar:

Anonym sa...

Jeg er blitt glad i deg også!