torsdag 5. mars 2009

Alma hjemme fra barnehagen

Onsdag og torsdag denne uken har Alma vært forkjølet og hjemme fra barnehagen. Maren er også syk, og det har blitt mye "stuetid" på oss. Vi har sovet ganske dårlig om nettene, så jeg og Sturla har byttet på å sove, jobbe og være med barna. Alma ville bygge med lego, og vi har også badet legobarna og legodyrene (mens jeg vasket opp). Det har blitt vanskelig å ta bilde av Alma mens hun leker, for hun har begynt å stille seg opp for fotografen. Her står hun ved siden av bokhylla, rett opp og ned:)
  

2 kommentarer:

Tea sa...

Koselig med noen innlegg igjen, håper dere snart er friske igjen. Det går visst omgangssyke i barnehagen til Sverre nå, første var syk forrige fredag - håper vi slipper unna. Nå skal jeg dra og ukeshandle, før jeg stikker til byen med ett-båten, alenetid helt til i natt. Gleder meg, god frisk helg til dere!

Gro Koppen sa...

Alma er i barnehagen igjen i dag, og Maren snørrer mye mindre, tror det blir en god helg på oss. Håper dere slipper omgangssyken, det er mye verre en forkjølelse synes jeg. Ikke noe er verre en små barn som må kaste opp!

Kos deg med alenetid, det høres utrolig godt ut, hva er anledningen? :)

Jeg skal få dra på fest hos en venninne neste helg, gleder meg masse.. Men regner med at jeg drar hjem med melkespreng før midnatt!