fredag 17. april 2009

Slik bor vi...

Årets store oppussingsprosjekt er i gang. Jeg og Sturla har stort sett tømt kjeller og barna sine soverom, og mandag kommer det snekker som skal gjøre jobben for oss. I noen måneder fremover skal vi bo alle fire på ett soverom, og halve stua er også fylt opp. Her er det mye rart for jentene å leke med:) Maren tar det hele med stor ro, men Alma merker nok at huset står litt på hodet. Vi håper det går raskt med soverommene, det skal bli godt å endelig få Maren inn på et eget rom. Og det blir bra å få innredet rommet til Alma litt mer hensiktsmessig. Inntil videre bor vi altså slik, og eventuelle gjester er herved advart..

Maren har vært litt forkjølet de siste dagene. Været veksler mellom sol og regn, og Maren blir raskt litt for kald eller litt for varm alt ettersom. I dag er det strålende sol og Maren (og mamma) har akkurat sovet fire timer. Vi er begge mye mer opplagte, men har jo gått litt glipp av denne godværsdagen.. 

4 kommentarer:

Gro Koppen sa...

Om du er innom bloggen min Tea.. Her er altså årsaken til min manglende treningsinnsats denne uka! Neste joggerunde blir mandag!

Tea sa...

Hi hi, her er jeg. Gleder meg til å se hvor fint dere kommer til å få det. Ikke for å skryte, eller jo for å skryte jeg har for fem minutter kommet hjem fra 11 km runde (Alværn-To gård-trelasten-Skoklefall-Flaskebekk-Alværn). Gleder meg til å løpe sammen med deg.

Gro Koppen sa...

11 kilometer!! Da er det helt på sin plass å skryte litt!! Gikk det noenlunde greit eller måtte du ta deg helt ut? Tipper du samme hva ble ganske yr av å jogge så langt:)

Anonym sa...

Hei
Det blir spennende å se hvordan resultatet blir når alt er ferdig. Vi (Sturla sin bror Atle og farfar til Maren og Alma) skal kjøre flyttelasset til Atle fra Sirdal til Nesodden i helga. Da vil vi innom og besøke Gro og barna. Det gleder vi oss til.I dag søndag, er det nydelig vær i Sirdal. Gresset er grønt og frukttrærne er i ferd med å blomstre.
Med hilsen fra farmor og farfar i Sirdal.