søndag 24. mai 2009

Maren 1 år

Da har lille Maren blitt ett år! Hun har blitt en veldig rolig og tålmodig jente, som er veldig glad i både oss og storesøster. Hun deler ut store smil når vi dukker opp i synsfeltet hennes:) Maren sin ettårsdag ble feiret i Bergen. Mormor og morfar bodde også på gjestehuset i Skuteviken, og vi hadde en liten gavestund der om morgenen. Maren fikk mye fint; dukke fra Alma, sandaler, klær og leker fra min familie. Av meg og Sturla har hun fått sine første spasersko, og en dukkeseng står og venter hjemme. Maren er veldig glad i å leke med Alma sine dukker og bamser, og hun hermer etter hennes lek. Vi var en liten tur med Alma på en lekeplass i Sandviken mens Maren fikk sove i vogna, før vi gikk ut til Akvariet på Nordnes. Om ettermiddagen tok vi bussen til Kringlebotn, hvor vi spiste pølser, pizza, blåbærsmoothie og boller i Sigrid og Sveinungs nye leilighet. Lilly og Rune kom også en tur for å hilse på bursdagsbarnet. Maren og Alma sovnet på bussen tilbake til byen, og jeg og Sturla koste oss med sjokolade og potetgull før vi også tok en tidlig kveld. Gratulerer med dagen, Maren!





2 kommentarer:

Anonym sa...

Så stor jente hun har blitt. Tenk at jeg glemte dagen, flau. Gleder meg til å se dere snart igjen. Ser ut som dere har hatt strålende dager. Klem

Anonym sa...

Farmor og farfar som har hatt begge jenten på besøk en uke nå vil også gratulere med et års dagen den 24. mai. Klem