torsdag 25. juni 2009

Første sommerferiedag i sommerferien

Vi er i vår favorittby, Stockholm! På vårt faste hotell, Art hotel. Hvorfor prøve noe nytt? Her er det en koselig bakgård (med trehjulssykkel!) og barna har det vel egentlig like fint her som ute i byen.. God frokostservering med Marens favorittrett, kokt egg. Det første vi hadde på programmet i dag var Junibacken. På veien bort sov Maren og jeg fikk en kjapp tur innom Svenskt Tenn hvor jeg fikk handlet litt metervare. Sturla passet Maren mens jeg og Alma gikk inn i Astrid Lindgrens verden. Alma var spesielt begeistret for Pippi sitt hus og Putte i Blåbærskogen. I bokhandelen kjøpte jeg bøker av Emma og Lisen Adbåge. Fantastiske illustrasjoner! Vi hadde en god lunsj ved vannet mens Alma sov litt. Etterpå var det karuseller på Gröna Lund. NK på veien hjem til hotellet. Litt for store og litt for små..






2 kommentarer:

Anonym sa...

mer mer, nå er du vel godt gift - håper dere hadde en strålende dag og at ferien er fin. Vi er vel hjemme fra Danmark, borte bra men hjemme aller best. Stor klem fra Tea

Gro Koppen sa...

Det kommer, det kommer;)

Velkommen hjem! Håper dere også har hatt det fint.. Men hjemme er klart best, ja!

Klem fra meg